Naročilo izdelka
Spletna trgovina deluje normalno vse dni v tednu 24 ur.
Izbran izdelek v spletni trgovini www.sb-poceni.si lahko naročite v spletni trgovini 24 ur, vse dni v tednu, preko telefona 070-840-649 vsak dan ob delavnikih od 8h - 17 h, preko elektronske pošte 24 ur vse dni v tednu na E-naslov sbpoceni@gmail.com.
Navodila za uporabo /registracija in nakup
Spletna trgovina www.sb-poceni.si omogoča uporabnikom interneta nakupovanje izdelkov, ki so v ponudbi. Za nakupovanje v spletni trgovini www.sb-poceni.si se je potrebno registrirati. Registracija se nahaja čisto zgoraj zraven košarice. Podatki, ki so označeni z zvezdico so obvezni. Ob registraciji dobite na vpisan elektronski naslov obvestilo o uspešni registraciji.
Navodila za nakup
Nakupovalna košarica je sestavljena iz večih korakov.
Korak 1>Možnosti nakupa:
Ogled košarice:
Korak 2 >Naslov plačnika
Korak 3>Podrobnosti dostave
Korak 4>Način dostave
Korak 5>Način plačila
Pred korakom 6 se označi okence prebral sem in se strinjam z pogoji poslovanja
Korak 6>Potrditev naročila
Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Na primeru slike je prikazano KAKO SE LAHKO OB IZBIRI NEKEGA ARTIKLA V KOŠARICO TO NAROČILO SPREMENI, količina zmanjša ali izbriše.
Ko se nahaja izbran artikel v košarici (v našem primeru otroška soba vx), je možno artikel odstraniti, odstrani se pa z klikom na X, košarica je prazna.
V primeru da je navedena napačna količina je to možno popraviti v kvadratku ( v našem primeru je to 1), v kvadratu napišite želeno količino in osvežite z klikom na modri simbol.
Po posodobitvi se spremeni količina in cena izdelka.
V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov sbpoceni@gmail.com ali infotrgooprema@gmail.com bomo skupaj spremenili vaše naročilo.
Izbira barve
Ob pregledu vašega izbranega izdelka pod opisom izdelka izberete želeno barvo izdelka, barvo izdelka si lahko ogledate na slikah posameznega izdelka.
Pri otroških vozičkih imate možnost izbire barve ohišja,naročite lahko cel komplet z lupinico ali brez lupinice, s senčnikom ali brez, z zimsko vrečo ali brez, adapter za lupinice Maxi-cosi, isofix basa.
Tam kjer ni posebej označeno v naslovu "cel popoln komplet", je cena pod imenom izdelka brez lupinice.
Možnost izbire celega kompleta je pri vsakem izdelku pod ceno.
Na vaš registriran E-naslov dobite takoj po opravljenem nakupu sporočilo o opravljenem naročilu. To sporočilo pride tudi k nam na naš elektronski naslov. Od tega trenutka je začel teči rok sklenitve pogodbe. Naročilo oziroma pogodba je shranjena na sedežu podjetja, naročnik ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca.
Takoj, ko je to mogoče oziroma v 24 urah, ne velja ob praznikih in vikendih, dobite na vaš elektronski naslov predračun za plačilo z vsemi podatki.
Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem. Vse podatke pridobljene preko spletne trgovine uporabljamo le za lastno uporabo.
Varstvo osebnih podatkov in pravica do zasebnosti
Zagotavljamo, da bomo vse vaše podatke, ki nam jih boste na kakršenkoli način posredovali, brezpogojno varovali ter ravnali z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Uradni list RS, št. 94/2007 in GDPR).
Varovanje podatkov in zasebnosti
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino trgovca je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je preko njihovega uporabniškega računa na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih.
Ko se prijavite na e-novice ali izpolnite kontaktni obrazec v sistem vnesete svoje ime, naslov, e-poštni naslov in telefon, torej podatke, ki omogočajo morebitno nadaljnjo komunikacijo.
Namen zbiranja poslovnih podatkov na spletni strani www.sb-poceni.si je za poslovne namene kar pomeni, da v primeru, ko izpolnite kontaktni obrazec z namenom poslovnega sodelovanja, se strinjate, da z namenom nadaljnje komunikacije, vaše osebne podatke hranimo v naši bazi, na podlagi legitimnega interesa družbe. Trgovina sbpoceni v tem primeru obdeluje in hrani vaše podatke z namenom nadaljnjega sodelovanja in neposrednega nadaljnega trženja.
Namen obdelave podatkov
Ponudnik bo zbrane podatke o uporabnikih uporabljal izključno za naslednje namene:
Posredovani osebni podatki se bodo shranjevali in uporabljali le toliko časa, dokler bo to potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili obdelovani. Po izpolnitvi namena obdelave bomo vaše osebne podatke izbrisali oz. blokirali dostop do njih. Lahko tudi zahtevate, da vaše osebne podatke prenehamo uporabljati za namene neposrednega trženja. V tem primeru bomo v 15 (petnajstih) dneh ustrezno preprečili uporabo vaših osebnih podatkov za namen neposrednega trženja.
Vaših podatkov ne bomo pod nobenim pogojem uporabili brez vašega privoljenja, jih kakorkoli posredovali ali dali v uporabo tretjim osebam ali organizacijam.
Posredovane podatke bomo uporabili izključno za potrebe pošiljanja zahtevanih informacij z vaše strani. Zagotavljamo, da osebnih podatkov ne bomo zlorabili ali kako drugače kršili vaše zasebnosti. Vaši podatki ne bodo nikoli uporabljeni v namene, ki niso v skladu z zakonom, ali v namene, ki bi vam lahko kakorkoli škodovali.
Vedno posredujemo zgolj vsebine in informacije. Nikoli ne zahtevamo občutljivih osebnih podatkov (npr. številke kreditnih kartic ali drugih podatkov), ki bi lahko bili zlorabljeni s strani spletnih kriminalcev. Spletna stran www.sb-poceni.si gostuje na varnem spletnem strežniku in je podvržena rednim varnostnim pregledom.
Vaše osebne podatke uporabljamo izključno za zgoraj opisane namene in jih ne tržimo ali posredujemo tretjim osebam, razen partnerjem, ki nam pomagajo vzdrževati spletno stran in ki so zavezani varovati osebne podatke pod istimi pogoji.V izjemnih primerih lahko vaše osebne podatke, v skladu z zakonom, posredujemo državnim in varnostnim organom, v kolikor bi ti podali uradno zahtevo za posredovanje osebnih podatkov.
Plačilo
Plačilo po povzetju
Blago ki je na zalogi plačate po povzetju dostavni službi ali pa preko izstavljenega predračuna vse na TRR podjetja. V primeru plačila ob prevzemu plačate preko izpolnjene položnice ki jo izpolni prodajalec, odkupnina po položnici je po veljavnem ceniku dostavne službe DPD.
Blago ki ni na zalogi plačate na TRR (transakcijski račun podjetja) po predračunu, ki ga dobite na E-naslov z vsemi podatki v roku 24 ur po oddaji naročila, rok ne velja ob praznikih in vikendih, predračun bo poslan prvi delovni dan.
Plačilo po predračunu
Izdelek ki je na zalogi bo odpremljen po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte. Za izdelke ki niso na zalogi vsakega pisno ali po telefonu tudi obvestimo ter navedemo rok dobave izdelka.
Ugodnost brez stroškov dostave oziroma pošiljanja
Velja za plačila po predračunu v celotnem znesku ob naročilu komplet OTROŠKE SOBE(velja za komplete ki vsebujejo več kot 4 lesene dele).Ta ugodnost ne velja za izdelke v času akcij in znižanj izdelkov. Točen znesek kupnine bo viden na posredovanem predračunu ki ga dobi naročnik na svoj elektronski naslov.
Ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod računa z garancijo, kopija in elektronsko naročilo pa bo shranjeno na sedežu podjetja, kupec ima dostop do kopije pogodbe in naročila s pisno zahtevo.
Dostava in stroški dostave
Naročeno blago vam dostavimo domov ali pošljemo preko dostavne službe DPD po veljavnem ceniku ki je objavljen na spletni strani
https://www.dpd.com/si/home/produkti_in_storitve/cene/dpd_cenik_paketna_dostava_po_sloveniji_in_sirom_sveta_za_pravne_osebe
Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem.
Otroške sobe komplet ki je sestavljena iz več kot štirih delov lesenih kosov pohištva oziroma paketov dostavljamo največkrat osebno brezplačno,če to v tistem trenutku ni mogoče je dostava izdelkov preko dostavne službe prav tako brezplačno.
Čas dostave izdelkov, ki so na zalogi, je povprečno v 3-4 delovnih dni po prejemu vašega naročila. Pri izdelkih ki niso na zalogi je čas dostave posebej določen. O času dostave izdelkov ki niso na zalogi vas obvestimo ob naročilu preko elektronske pošte ali telefona.
Pogoji dostave veljajo za vso področje Slovenije. Če boste naročilo oddali do 12. ure bo blago ki je na zalogi odpremljeno še isti dan in ga boste predvidoma prejeli v roku 1-2 dni. Če boste naročilo oddali po 16. uri bo morda odpravljeno še isti dan, bolj verjetno pa naslednji. Naročila ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali ob praznikih bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan.
Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva
Ni posebnih stroškov.
Veljavnost naročila
Potrošnik s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru da ne moremo zagotoviti dobave blaga v navedenem roku ob naročilu, vas bomo o tem obvestili. Cena velja od dneva naročila do dostave blaga.
Odstop od naročila in vračilo blaga
Potrošnik ima pravico v primeru pogodbe sklenjene na daljavo da v 14 dneh od prevzema blaga sporočiti prodajalcu da odstopa od pogodbe ki jo je posredoval preko spletne strani www.sb-poceni.si. Razlogov ni potrebno navajati. Blago mora potrošnik vrniti podjetju v roku 14 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe in sicer nepoškodovano, nerabljeno v nespremenjeni količini in obliki, original zapakirano ter v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi elementi na svoje stroške. O nameravanem vračilu blaga nas potrošnik mora po prejetju blaga pisno obvestiti na naslov sbpoceni@gmail.com. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje ki odstopa od navedenega je mogoče šteti za uporabo blaga kar pomeni da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost da tudi po tem ko že prejme blago ponovno premisli o svoji odločitvi o nakupu in v primeru da je bila ta odločitev prenagljena spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Kupec lahko pred odstopom od pogodbe samo pregleda blago s čimer se prepriča ali izdelek ustreza naročilu in njegovim pričakovanjem.
Če se kupec odloči da vrne blago vendar ga je pred tem že uporabljal lahko prodajalec zahteva nadomestilo za zmanjšano vrednost blaga zaradi njegove uporabe.
Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Obrazec za odstop od pogodbe http://www.sb-poceni.si/image/data/Obrazec za odstop od pogodbe.pdf
Vračilo kupnine
Če kupec odstopi od pogodbe mu vrnemo kupnino ali zamenjamo vrnjeno blago z drugim novim izdelkom. Kupnino vrnemo takoj ko je to mogoče najkasneje pa v 14 dneh. Vse stroške vračila blaga pri odstopu od pogodbe krije potrošnik.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Garancija
Vsi izdelki iz prodajnega asortimana imajo garancijo. Garancija velja 12-mesecev od datuma nakupa izpisanega na računu. Morebitna neuporaba izdelka ne podaljša garancijskega roka.V podjetju www.sb-poceni.si vam nudimo v času garancije tudi rezervne dele, popravilo, servis, nadomestni izdelek, prav tako so na voljo rezervni deli in popravilo po izteku garancije.
Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka ki je zapisan na računu in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter izpolnjenim garancijskim listom.
Kupec lahko posreduje na popravilo izdelek le v nerazstavljenem in sprejemljivo čistem stanju. Če vaš zahtevek za garancijsko popravilo ne bo upravičen vam bo servis zaračunal potne stroške ali stroške pošiljanja blaga in z vašim soglasjem popravil ter tudi zaračunal popravilo.
Če izdelka ni mogoče popraviti v okviru garancije najkasneje v roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek.
Potrošnik lahko razdre pogodbo in lahko odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine v primeru če v roku 45 dni ni napaka na izdelku odpravljena oziroma ne dobi nov brezhiben izdelek.
Podjetje www.sb-poceni.si ne bo upoštevalo garancije na podlagi:
Možnost in pogoji poprodajnih storitev in prostovoljne garancije:
Podjetje ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.
Navodila za uporabo in sestavo otroških vozičkov najdete v spletni trgovini na: http://www.sb-poceni.si/navodila_za_uporabo_vozickov
Navodila za uporabo otroških avtosedežev se nahajajo tudi pri ponudbi avtosedežev na: http://www.sb-poceni.si/image/data/navodila/navodila_za_pritrditev_otroskega_avtosedeza_v_avtomobil.pdf
Reklamacija
Če kupec prejme paket vidno poškodovan med transportom, če je prodajalec poslal ali dostavil napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila, lahko kupec blago reklamira.
Če kupec prejme paket vidno poškodovan med transportom ga takoj reklamira dostavni službi DPD in na tel.številko 070-840-649 če je blago dostavljeno na drug način. Pri osebnem prevzemu izdelka prodajalec ne upošteva reklamacije in garancije pri morebitni poškodbi izdelka med transportom.
Na dostavni službi se izpolni reklamacijski zapisnik prav tako se o tem obvesti prodajalca na E-naslov sbpoceni@gmail.com. Skupaj bomo poskrbeli da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Obrazec za reklamacijo dobite na e-naslovu sbpoceni@gmail.com. Ko vračate blago zaradi reklamacije morate izdelku priložiti reklamacijski zapisnik, kopijo računa in vse pripadajoče obrazce ki so v paketu. Blago mora biti v originalni embalaži. V primeru upravičene reklamacije vam izdelek brezplačno zamenjamo z drugim enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Prav tako nas kar najhitreje obvestite na telefon 070-840-649 ali na e-naslov sbpoceni@gmail.com, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene in jih ne sprejemamo preko dostavnih služb.
Stvarna napaka izdelka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake 37.čl., 37a,b,c,č členom, po zakonu ZVPot. Slovenije.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajačevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Varstvo potrošnikov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Vse navedene cene za izdelke so maloprodajne in izražene v EUR z vključenim 22 % DDV-jem. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.
Rok dobave izdelkov je 7 - 14 delovnih dni če ni na zalogi pri dobavitelju potem je rok dobave daljši 2 - 6 tednov v tem primeru tudi vsakega kupca obvestimo o čakalni dobi, izdelki, ki so na zalogi pri nas 3-4 delovne dni. Če je izdelek na zalogi vas obvestimo ob oddanem naročilu v najkrajšem možnem času.
Arhiviranje pogodbe
Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu podjetja Trgo Oprema d.o.o, Veščica 8b,9000 Murska Sobota. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja in so dostopne potrošniku.Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na elektronski naslov sbpoceni@gmail.com.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi po vseh svojih močeh izpolnjevati svojo dolžnost, ter želi vzpostaviti učinkovit in na dostojen način obravnavanja pritožb. V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe, ter sporočil kupcu kako dolgo bo pritožbo obravnaval ter o tem vseskozi obveščal kupca o poteku postopka. Pritožba se oda preko e-poštnega naslova sbpoceni@gmail.com.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje TRGO OPREMA d.o.o skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Trgo Oprema d.o.o ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.