Vaša košarica je prazna!

Pogoji poslovanja

Naročilo izdelka

Spletna trgovina deluje normalno vse dni v tednu 24 ur.

Izbran izdelek v spletni trgovini www.sb-poceni.si lahko naročite v spletni trgovini 24 ur, vse dni v tednu, preko telefona 070-840-649 vsak dan ob delavnikih od 8h - 17 h, preko elektronske pošte 24 ur vse dni v tednu na E-naslov sbpoceni@gmail.com.

Navodila za uporabo /registracija in nakup

Spletna trgovina www.sb-poceni.si  omogoča uporabnikom interneta nakupovanje izdelkov, ki so v ponudbi. Za nakupovanje v spletni trgovini www.sb-poceni.si se je potrebno registrirati. Registracija se nahaja čisto zgoraj zraven košarice. Podatki, ki so označeni z zvezdico so obvezni. Ob registraciji dobite na vpisan elektronski naslov obvestilo o uspešni registraciji.

Navodila za nakup

Nakupovalna košarica je sestavljena iz večih korakov.

Korak 1>Možnosti nakupa:

  • izberite željeni izdelek
  • označite barvo izdelka, ki je obvezna
  • izbirate lahko med drugimi atributi kot so lupinica, senčniki, zimske vreče...(ostala oprema je že vključena)
  • dodajte v košarico, takoj ko je izdelek v košarici se odpre okno, kjer je vidno, kateri izdelek je dodan v košarico
  • izpiše se: Izdelek ste uspešno dodali v košarico
  • v košarici je možnost izbire nadaljuj z nakupovanjem ali ogled košarice

Ogled košarice:

  • košarica se nahaja tudi čisto zgoraj v zelenem okencu
  • možnost izbire kupona ali darilnega bona, če nimate nič od tega, pustite prazno okence in nadaljujete/na blagajno

Korak 2 >Naslov plačnika

  • če ste se že registrirali se vaši podatki izpišejo avtomatsko, nadaljuj
  • v primeru uporabe drugega naslova, izberite možnost uporabil bi ta naslov in vpišite drugi naslov, nadaljuj

Korak 3>Podrobnosti dostave

  • način vpisovanja isti kot pri koraku 2, nadaljuj

Korak 4>Način dostave

  • če želite izdelek ob prevzemu prevzeti osebno vpišite v opombo, v nasprotnem primeru je dostava urejena preko prodajalca oziroma preko dostavnih služb, nadaljuj

Korak 5>Način plačila

  • izbirite plačilo po predračunu, nadaljuj

Pred korakom 6 se označi okence prebral sem in se strinjam z pogoji poslovanja

Korak 6>Potrditev naročila

Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Na primeru slike je prikazano KAKO SE LAHKO OB IZBIRI NEKEGA ARTIKLA V KOŠARICO TO NAROČILO SPREMENI, količina zmanjša ali izbriše.

Ko se nahaja izbran artikel v košarici (v našem primeru otroška soba vx), je možno artikel odstraniti, odstrani se pa z klikom na X, košarica je prazna.

V primeru da je navedena napačna količina je to možno popraviti v kvadratku ( v našem primeru je to 1), v kvadratu napišite želeno količino in osvežite z klikom na modri simbol.

Po posodobitvi se spremeni količina in cena izdelka.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov sbpoceni@gmail.com in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.

Izbira barve

Ob pregledu vašega izbranega izdelka pod opisom izdelka izberete želeno barvo izdelka, barvo izdelka si lahko ogledate na slikah posameznega izdelka.

Pri otroških vozičkih imate možnost izbire barve ohišja, material ohišja (jekleno, aluminijasto, črno, svetlo, belo, barvasto) naročite lahko cel komplet z lupinico ali brez lupinice, s senčnikom ali brez, z zimsko vrečo ali brez, adapter za lupinice Maxi-cosi, isofix basa.

Tam kjer ni posebej označeno v naslovu "cel popoln komplet", je cena pod imenom izdelka brez lupinice.

Možnost izbire celega kompleta je pri vsakem izdelku pod ceno.

Na vaš registriran E-naslov dobite takoj po opravljenem nakupu sporočilo o opravljenem naročilu. To sporočilo pride tudi k nam na naš elektronski naslov. Od tega trenutka je začel teči rok sklenitve pogodbe. Naročilo oziroma pogodba je shranjena na sedežu podjetja, naročnik ima dostop do kopije pogodbe s pisno zahtevo. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca.

Takoj, ko je to mogoče oziroma v 24 urah, ne velja ob praznikih in vikendih, dobite na vaš elektronski naslov predračun za plačilo z vsemi podatki. 

Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem. Vse podatke pridobljene preko spletne trgovine uporabljamo le za lastno uporabo.

Varovanje podatkov in zasebnosti 

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino trgovca je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je preko njihovega uporabniškega računa na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih.

Plačilo

Plačilo po povzetju

Blago ki je na zalogi plačate po povzetju poštarju. Poštarju plačate preko izpolnjene položnice ki jo izpolni prodajalec, odkupnina po položnici je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije 

http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki

Blago ki ni na zalogi plačate na TRR (transakcijski račun podjetja) po predračunu, ki ga dobite na E-naslov z vsemi podatki v roku 24 ur po oddaji naročila, rok ne velja ob praznikih in vikendih, predračun bo poslan prvi delovni dan.

Plačilo po predračunu

Izdelek ki je na zalogi bo odpremljen po prejemu denarnih sredstev na naš bančni račun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katerekoli banke, spletne banke, pošte.
Za izdelke ki niso na zalogi je obvezno plačilo po predračunu v znesku 50% oziroma ½ kupnine cene izdelka, ostanek + stroški pošiljanja po povzetju izdelka. Za izdelke ki niso na zalogi vsakega pisno ali po telefonu tudi obvestimo ter navedemo rok dobave izdelka.

Ugodnost brez stroškov dostave oziroma pošiljanja

Velja za plačila po predračunu v celotnem znesku katerega koli izdelka iz naše ponudbe v spletni trgovini www.sb-poceni.si, vendar znesek oziroma kupnina naročila ne sme biti nižja od 50,00 eur. Ta ugodnost ne velja za izdelke v času akcij in znižanj izdelkov. Pri izdelkih ki niso posebej označeni brez stroškov dostave oziroma so ob naročilu v spletni trgovini všteti stroški dostave pri teh izdelkih bo viden točen znesek (brez stroškov dostave) na predračunu ki ga stranka dobi na registriran elektronski naslov ki ga navede ob naročilu izdelka v najkrajšem možnem času.

Ob prevzemu blaga dobi kupec en izvod računa z garancijo, kopija in elektronsko naročilo pa bo shranjeno na sedežu podjetja, kupec ima dostop do kopije pogodbe in naročila s pisno zahtevo.

Dostava in stroški dostave

Naročeno blago vam dostavimo domov ali pošljemo preko Pošte Slovenije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ki je objavljen na spletni strani  
http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki
Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem.

Avtosedeži, posteljice, športni vozički, posteljnina, otroški stolčki za hranjenje - po ceniku manjših paketov; otroški vozički, ki so kombinirani (košara, športni del, lupinica, ohišje) - po ceniku poslovni paket večjih dimenzij.

Otroške sobe in druge dele pohištva dostavljamo osebno brezplačno.

Čas dostave izdelkov, ki so na zalogi, je povprečno v 3-4 delovnih dni po prejemu vašega naročila. Pri izdelkih ki niso na zalogi je čas dostave posebej določen. O času dostave izdelkov ki niso na zalogi vas obvestimo ob naročilu preko elektronske pošte ali telefona.

Pogoji dostave veljajo za vso področje Slovenije. Če boste naročilo oddali do 12. ure bo blago ki je na zalogi odpremljeno še isti dan in ga boste predvidoma prejeli v roku 1-2 dni. Če boste naročilo oddali po 16. uri bo morda odpravljeno še isti dan, bolj verjetno pa naslednji. Naročila ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali ob praznikih bodo načeloma odpremljena prvi naslednji delovni dan.

Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva

Ni posebnih stroškov.

Veljavnost naročila

Potrošnik s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru da ne moremo zagotoviti dobave blaga v navedenem roku ob naročilu, vas bomo o tem obvestili. Cena velja od dneva naročila do dostave blaga.

Odstop od naročila in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico v primeru pogodbe sklenjene na daljavo da v 14 dneh od prevzema blaga sporočiti prodajalcu da odstopa od pogodbe ki jo je posredoval preko spletne strani www.sb-poceni.si. Razlogov ni potrebno navajati. Blago mora potrošnik vrniti podjetju v roku 30 dneh po sporočilu od odstopa pogodbe in sicer nepoškodovano, nerabljeno v nespremenjeni količini in obliki, original zapakirano ter v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi elementi na svoje stroške. O nameravanem vračilu blaga nas potrošnik mora po prejetju blaga pisno obvestiti na naslov sbpoceni@gmail.com. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Vsakršno preizkušanje ki odstopa od navedenega je mogoče šteti za uporabo blaga kar pomeni da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost da tudi po tem ko že prejme blago ponovno premisli o svoji odločitvi o nakupu in v primeru da je bila ta odločitev prenagljena spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Kupec lahko pred odstopom od pogodbe samo pregleda blago s čimer se prepriča ali izdelek ustreza naročilu in njegovim pričakovanjem.

Če se kupec odloči da vrne blago vendar ga je pred tem že uporabljal lahko prodajalec zahteva nadomestilo za zmanjšano vrednost blaga zaradi njegove uporabe.

Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Obrazec za odstop od pogodbe je tu http://www.sb-poceni.si/image/data/Obrazec za odstop od pogodbe.PDF

Vračilo kupnine

Če kupec odstopi od pogodbe mu vrnemo kupnino ali zamenjamo vrnjeno blago z drugim novim izdelkom. Kupnino vrnemo takoj ko je to mogoče najkasneje pa v 30 dneh. Vse stroške vračila blaga pri odstopu od pogodbe krije potrošnik.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Garancija

Vsi izdelki iz prodajnega asortimana imajo garancijo. Garancija velja 12-mesecev od datuma nakupa izpisanega na računu. Morebitna neuporaba izdelka ne podaljša garancijskega roka.

V podjetju www.sb-poceni.si vam nudimo v času garancije tudi rezervne dele, popravilo, servis, nadomestni izdelek, prav tako so na voljo rezervni deli in popravilo po izteku garancije.

Garancija začne teči od dneva nakupa izdelka ki je zapisan na računu in jo lahko uveljavljate vedno samo skupaj z računom prodajalca ter izpolnjenim garancijskim listom.
Kupec lahko posreduje na popravilo izdelek le v nerazstavljenem in sprejemljivo čistem stanju. Če vaš zahtevek za garancijsko popravilo ne bo upravičen vam bo servis zaračunal potne stroške ali stroške pošiljanja blaga in z vašim soglasjem popravil ter tudi zaračunal popravilo.

Če izdelka ni mogoče popraviti v okviru garancije najkasneje v roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek.

Potrošnik lahko razdre pogodbo in lahko odstopi od pogodbe in zahteva vračilo kupnine v primeru če v roku 45 dni ni napaka na izdelku odpravljena oziroma ne dobi nov brezhiben izdelek.

Podjetje www.sb-poceni.si ne bo upoštevalo garancije na podlagi:

  • neupoštevanja navodil za uporabo izdelka od proizvajalca in prodajalca
  • malomarno ravnanje z izdelkom
  • če je popravilo izdelka opravila nepooblaščena oseba
  • zaradi poškodbe blaga pri prekomerni izpostavitvi sončne svetlobe, vlagi, plesni
  • zaradi nepravilnega vzdrževanja in pranja blaga, tkanine
  • če je poškodba nastala v nesreči ali med letalskim prevozom
  • če je poškodba nastala zaradi preobremenitve (prevelike nedovoljene teže otroka, nakupljeno blago)
  • če so poškodbe nastale zaradi nezadostnega in nepravilnega vzdrževanja blaga, plastike, okvirja
  • pri normalni obrabi delov kot so tudi zračnice, gum, ležaji
  • če ste namerno poškodovali ali celo odstranili nalepki ECE ali serijsko številko izdelka
  • pri obrabi in poškodovanju zunanjih in notranjih gum koles
  • pri neupoštevanju opozoril pri napihovanju koles vozička  

Navodila za uporabo in sestavo otroških vozičkov najdete v spletni trgovini na: http://www.sb-poceni.si/navodila_za_uporabo_vozickov

Navodila za uporabo otroških avtosedežev se nahajajo tudi pri ponudbi avtosedežev na: http://www.sb-poceni.si/image/data/navodila/navodila_za_pritrditev_otroskega_avtosedeza_v_avtomobil.pdf

Reklamacija

Če kupec prejme paket vidno poškodovan med transportom, če je prodajalec poslal ali dostavil napačen izdelek, v napačni količini, barvi ali izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila, lahko kupec blago reklamira. 

Če kupec prejme paket vidno poškodovan med transportom ga takoj reklamira dostavni službi Pošte Slovenija in na tel.številko 070-840-649 če je blago dostavljeno na drug način. Pri osebnem prevzemu izdelka prodajalec ne upošteva reklamacije in garancije pri morebitni poškodbi izdelka med transportom.

Na pošti se izpolni reklamacijski zapisnik prav tako se o tem obvesti prodajalca na E-naslov sbpoceni@gmail.com. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

Obrazec za reklamacijo dobite na e-naslovu sbpoceni@gmail.com. Ko vračate blago zaradi reklamacije morate izdelku priložiti reklamacijski zapisnik, kopijo računa in vse pripadajoče obrazce ki so v paketu. Blago mora biti v originalni embalaži. V primeru upravičene reklamacije vam izdelek brezplačno zamenjamo z drugim enakovrednim in brezhibnim izdelkom. 

Prav tako nas kar najhitreje obvestite na telefon 070-840-649 ali na e-naslov sbpoceni@gmail.com, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.

Stvarna napaka izdelka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake 37.čl., 37a,b,c,č členom, po zakonu ZVPot. Slovenije.  

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajačevih izjav o značilnosti blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Slike in besedilo

Pridržujemo si pravico do sprememb cen in pogojev dobave ter pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Za morebitne pisne napake v spletni trgovini ne odgovarjamo, prav tako ne odgovarjamo zaradi različno kvalitetnih prikazovalnikov slik izdelkov v spletni trgovini ali drugih vzrokov, kjer lahko pride do odstopanj v barvnih odtenkih.

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov. Vse navedene cene za izdelke so maloprodajne in izražene v EUR z vključenim 22 % DDV-jem. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.

Rok dobave izdelkov je 7 - 14 delovnih dni če ni na zalogi pri dobavitelju potem je rok dobave daljši 2 - 6 tednov v tem primeru tudi vsakega kupca obvestimo o čakalni dobi, izdelki, ki so na zalogi pri nas 3-4 delovne dni. Če je izdelek na zalogi vas obvestimo ob oddanem naročilu v najkrajšem možnem času.

Varstvo in pravica do zasebnosti

Skrbno varujemo vaše podatke pred zlorabo nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem. Vse podatke pridobljene preko spletne prodajalne uporabljamo le za lastno uporabo. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi po vseh svojih močeh izpolnjevati svojo dolžnost, ter želi vzpostaviti učinkovit in na dostojen način obravnavanja pritožb. V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe, ter sporočil kupcu kako dolgo bo pritožbo obravnaval ter o tem vseskozi obveščal kupca o poteku postopka. Pritožba se oda preko e-poštnega naslova sbpoceni@gmail.com.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.